vill ha hund !!!

ååååh. jag är helt kär !
...i en hund som har inne i vårt hus nyss. hihi, den bara kom helt plöstsligt & mamma sa "vill du ha en hund, det är en här" & jag svarade "jaaaaa. vart då?" haha, sen går den runt där och är ljusbrun, liten och ruffsig. haha åååh så söt den var! vill verkligen haaa ! hihi. nej men ärligt, jag gick bara efter den och kramade den hela tiden. hihi, ååh :(
nyss frågade jag mamma om vi kunde köpa en hund. & hon svarade nej dirket. varför frågade jag & hon sa att man måste ha tid till den, jag bara men jag haaar. jag kan sluta skolan !
haha åh, jag vill verkligen ha en hund ! en liten hundvalp som jag kan ta hand om vaaaarje dag. !
som på "the hills" pogrammet så var det en tjej som önskade sig en hundvalp av sin kille, då sa hon "jaha, & här är julafton slut då.." sen kommer hennes kille med en kartong och i ligger en hundvalp ! åååh, önska de kunde hända mig hihi (a)
åååh, haha mycke snack om hundar här. men, men, jag vill ha! <3

nu ska jag fixa lite i min blogg igen, säg vad ni tycker sen ! puss,


Kommentarer
jane

Det kan vara jätte mysigt med hund:)

vad vill du ha för nån?

2008-06-17 @ 17:00:02
URL: http://janekekki.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0