blodprov .

imorsse gick jag&mamma till doktorn. fick först stå o vänta i ca en kvart utanför & sen i 20minuter där inne. men tillsist när dom roppa upp vårt nummer fick ja berätta vad som var fel med mig. och han trodde inte det var inflensan, för då brukar man ha ont hela tiden & de har jag inte. men han skrev upp allt jag sa o tröck på mig lite grann, fast de gjorde inte ont .. men han bad mig att gå till ett annat ställe där ja skulle vänta och sen ta blodprov. jag bara ; jaha okej .. jag har inte tagit sen jag var jätteliten och då var jag livrädd. men nu kunde jag inte säga ngt. så ja gick ner o vänta. då var det en liten unge som gick runt med sitt gosedjur som var en tiger. hihi assöt! hon gav tigern till mig , men sen när dom roppa upp mitt namn fick ja ge tillbaka den :) läkaren som tog blodprovet ställde några frågor, för hon kanske märkte att jag var lite rädd (a) de kändes ett litet stick o sen var de inte mer med det. jag blödde väldigt mycket så jag skulle trycka lite på plåstret.. sen sa hon att jag skulle få resultat på måndag eller tisdag om vad jag har för ngt i kroppen.
sedan gick jag ner till skolan o pluggade.

helgen blir mys. ikväll ska jag nog bara va hemma o kolla på lets dance. imorrn ska jag hem till jennifer på kvällen på tjejkväll & kanske sova över. & på söndag kanske träffa pojkvännen om ja orkar :)<3
puss //karin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0