fjärde mars tvåtusenåtta

grattis jennifer !
& carros kompis linnea & moas mamma :D
dagen började med ett sms från jennifer där de stog "haha taack<33 men jag är sjuk. mådde illa igår och sämre idag :( älskar dig". nåt sånt skrev hon stackarn. men jag gick upp o fixade mig. pallade inte sätta på mig kläder så jag satt med täcket nere på golvet framför spegen. otrolig skön morgon! satt med täcket somsagt, och lyssnade på "vakna med the voice" och åt lite mjölk med flingor. ja, så ser nästan varje morgon ut för mig (a)

när jag väl kom till skolan hade vi först so & jag satt bara o pratade med moa,hannah,mickan&fillan som inte heller pallade läsa. senare på engelskan gjorde jag om verb-sidan på provet & hoppas de gick bättre nu.. o sen på läxförhöret gick de väll sådär, hoppas på hälften rätt iallafall(a) på lunchen, eller lite innan fixade fillan&tirran värsta frisyren på mig, fem tofsar lite här o där i håret . hahaha gick runt så resten av dagen & alla tyckte jag var såååå fin, haha . men på svenskan efter lunchen satt jag o renskrev historiatexter på datorn. med evelyn,hannah,moa,anton,fernando&viktor brevid mig. :) riktigt trevligt där:P haha. sista lektionen vare matte & jag gjorde ut hela matteboken , riktigt stolt ;D

imorrn ska jag se när tjejerna spelar fotbolls cup eller vad de nu är för ngt :P sen efter skolan ska jag&jennifer åka till handen centrum igen. hon ska köpa sin everest jacka<3 - som jag inte får köpa! mamma säger att jag fryser så mycket o ja ska vänta med att köpa vårjacka. så jävla sur. men ska köpa en adidas kofta istället för mina pengar :) sen efter handen så ska jag på dansträning. jag ber att jag inte får ont i höften!
men nu ska jag gå, pussar /


Kommentarer
Lia Florenz

grattis

2008-03-04 @ 19:14:09
URL: http://mydearbylia.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0