för er som har lika tråkigt som jag

imorsse kände jag bara hur hela min hals brändes. så jag låg kvar i sängen o skickade sms till mammi&jennifer om att jag stannade hemma från skolan idag.

dagen har sett ut såhär; kollat på beck-sista vittnet, ätit två mackor&druckit smoothie, kollat på eva&adam-fyra födelsedagar&ett fiasko, ätit spagetti med köttfärssås. sen har jag inte gjort så mkt mer. tog en halstablett nyss men de kommer nog bli mångamånga fler för dagen.

Dagens låt: låter för barnen
Dagens frisyr: knut&oborstat
Dagens smink: ingenting
Dagens klädsel: trosor&linne (a)
Dagens händelse: sett på film
Dagens planer: plugga so&engelska 
Dagens vill ha: godis!
Dagens saknad: vännerna
Dagens roligaste: björn gustavsson
Dagens måste: duscha
Dagens dricka: smoothie
Dagens köp: inget
Dagens mat: spaghetti&köttfärssås
Dagens sjuka: ont i halsen & lite i huvet
Dagens kärlek: pojkvännen
Dagens mående: lite trött

humor&kärlek (a) ; http://youtube.com/watch?v=raNGUpmAt2A



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0