helt slut.

jag är helt slut efter kvällen igår.
lördagen började med att jag&mamma åkte till handen c och jag köppte present till jennifer & nagelack till mig. sen hemma tog jag en dusch, tvättade skorna, målade naglarna, plattade håret och sminkade mig. allt de tog ca 3 timmar haha.
men sen kl sju gick jag hem till jennifer och hälsade på alla ; carro,hannah,evelyn,mikaela,felicia,tirran,aziza. sedan åt vi taco o jennifer öppnade presenterna. själv hade jag köppt ett stort guld halsband & vit ögonskugga till henne. sen gick vi in i jennifers rum o svullade , speciellt mickan&aziza, hahah! vi såg också på melodilfestivalen, & alla skrek när björn gustavsson kom. han är bara för sööt! (kanske lägger in bilder senare). efter melodilfestivalen ringde viktor o jag pratade en stund med han :)<3 o medans så satte dom på filmen "linas kvällsbok". vi kollade på filmen , tills det var en halvtimme kvar, då gick jag&aziza hem.

idag har jag jätteont i halsen & huvet. så ska nog bara vila hela dagen. och plugga på engelska glosorna på internet, fast kommer inte ihåg sidan - någon som vet?
puss /karuun


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0