nya vänner är alltid skojj

hejhej .
sitter nu o skriver en liten snabbis innan syster tar datorn(a).

dagen började med att jag skulle träffa hannah,sakina&mikaela. vi skulle åka till stan, men fick prata fram&tillbaka om alla tider o vilket tåg o sånt vi skulle ta. sen missade mickan tåget som vi gick på i vh, så vi hoppade av i jordbro o väntade på henne där. men sen fixade allt sig & när vi väl kom till stan så gick vi en bit . hihi,blev lite bråk om vart vi skulle gå (a) sen var jag stolt nog när jag träffade en enkrona på en väska,haha!
vi gick runt & fram o tillbaka hela tiden. träffade anton & såg alla hans kompisar. haha, anton är en riktig rumpälskare , haha(a)
vid fyra så åkte hannah hem & då gick vi till ett litet favorit ställe där vi köppte först päron cider & sen äppelcider. och lärde känna två trevliga killkompisar - sam&daniel. dom frågade efter vägen till plattan o vi var lite konstiga att alla vi tre pekade åt tre olika håll . men följde dem sen till plattan & fick reda på vart dom bodde,ålder&pea :)
senare åkte vi till jordbro där vi såg tre töntiga småkillar (visst,dom var i vår ålder,men ändå). dem följde vi efter, eftersom vi ville veta vad dem hette&så. för sakina kanske kände dem sen gammalt :P
vid halv åtta sen åkte jag&sakina hem o nu har jag bara kollat på "so you think you can dance" . sen inte mkt mer..

imorgon ska jag träffa sakina,mickan,sam&daniel igen:D haha, får se vad vi hittar på då hih.
men pusshej // karin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0