påsklov i elva dagar

det är lov! :D
skolan var somvanlig, med läsning,musik,matte,lunch,sen åkte moa :/<3,slöjd,språkval&engelska. usch, hatar vår engelskalärare. som först blir arg på mickan för att hon har varit sjuk&inte pluggat på läxan. o sen så lyssnar hon inte på mig när ja vill sitta brevid viktor på dom nya platserna . så efter lovet sitter jag brevid pierre, & längst fram! blääue.
& nu sitter jag här o har jätteont i magen att jag snart dör! fyfan säger jag bara :(

men ja , iallafall. har inte så mkt att skriva. tänkte berätta lite om påsklovet här;
umgås med elsa&teodor som kommer hem snart ..
träffa alleh hjärtat för första gången :D
träffa viktor (måååste<3!) :)
träffa carro gumman
träffa alla dom andra (hör av dig(a) )
köpa vårjacka (everest på stadium lr ngn annan, -nån som har ett bra tips?)
bli frisk (skulle vilja bli helthelt frisk!)


nu ska jag gå o ta lite alvedon tror jag&vänta på sis,mammi&teodor. pusspussimage68



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0