sött

jag kom precis hem från att ha träffat MICKAN & jennifer<3 fan va mickan var brun. hon har varit i chile i två hela månader för er som inte visste det. många sötingar där vare visst& massa pussar fick hon(a) hihi gulligt.

jag sitter nu o pratar med viktor på msn. haha han är bara för söt(a). jag får göra på datorn till kl 9 lr nåt. så en tv blir ledig. för just nu vill jag se melodilfestivalen, men alla kollar på annat skit här hemma "/. skulle ha ringt viktor förut om jag visste att alla tvapparaterna skulle vara upptagna så ja kunde se hos han(a) men aja, försent nu typ.. men jag får bara inte missa björn gustavsson typ kl kvart över nio lr nåt.<3 kärlek till han hihi.
"Viktoor - <33 säger (20:16):

den här låten skulle vart fett nice och mysa med dig till :$"
söööööting! i miss u ..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0