suckar ..

tisdag den 18/3-2008

ja vaknade imorsse och hade ont i huvet så jag orkade inte gå upp&gå till skolan. lat,jag vet.
men nu är jag faktiskt glad att jag stannade hemma, för här sitter jag o hostar hela tiden så jag får ont i huvet & kan knappt prata. ingen rolig är inne på msn & jag kommer inte in på bilddagboken. & det snöar ute! det är fan den 18mars ..&snö! heemskt. säger jag bara.

jag hoppas att doktorn ringer idag & säger om jag har ngt för fel i kroppen & om jag kan göra ngt åt det.
min ondhet har sett ut såhär lixom;
för ca en vecka sen; ont i foten,benen,höfterna,ryggen,nacken,axlarna,armarna
nån dag senare; ont i ljumskorna,höfterna,nacken,armarna,axlarna
&nån dagar efter de; ont i höfterna,armarna,axlarna,nacken,huvet
iförregår; ont i höfterna,axlarna,nacken,huvet,halsen
igår; ont i nacken,huvet,ryggen,halsen
idag; ont i nacken,huvet,halsen&lite magen

men nu ska jag gå o äta nåt, ta en halstablett&alvedon.
puss&kram eran karin 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0