vänner kommer & vänner går

tänkte berätta lite snabbt om gårdagen;
först åkte jag till jordbro o mötte mickan där. sen åkt vi till farsta strand & bytte till gullmarsplan-bussen, (eftersom tågen har slutat gått). vi åkte en bit & sen mötte vi sam&daniel som vi träffa i onsdags. vi åkte till skanstull& gick sedan en långpromenad. fast bara jag,sam&mickan, för daniel gick hem efter en stund .. men sen vid 4 typ så skulle sam på träning & då åkte vi till handen centrum o kollade på jackor. :)
haha, mickan&jag fick lite skrattattacker då&då (a)

idag (eller imorgon) ska jag&kristin till stan. köper då min jacka om jag får pengar av mammi (a)
men skriver mer ngn annan dag eller ikväll - måste äta frukost nu .
pusshej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0