40 dagar

igårkväll satt jag uppe 10extra minuter när jag igentligen var jättetrött o ville sova. men kristin skulle komma hem då,&då skulle hon o jag beställa mina underbara fina jenas på nelly.com. så det gjorde vi & dom kommer inom 1-4 dagar idag, haha jag hoppas att dom kommer imorgon & att dom passar! annars tänker jag sitta o sura hela dagen.
men idag började dagen med läsning, fast mina mentorer kom o hämtade mig,viktor,evelyn&simon. haha, dom sa då att vi skulle "skiljas åt på lektionerna, för det kan störa arbetet". haha (a)
på musiken idag så fick vi välja låt som vi ska spela i vår klass. det blev en discolåt.. & efter lektionen kom vi överens att jag, moa, hannah& evelyn ska sjunga sol,vind&vatten på skolavslutningen :o haha bäst jag övar kanske? xD
men jag har inge mer o skriva om dagen. vi hade matteprov & det gick piss. vi hade spanska och jag o tony är verkligen bäst på spanska(nat) så han o jag jobbar tillsammans ;D vi hade slöjd och jag fick göra simons jobb för han orkade inte + jag hade ingenting o göra. vi hade engelska och vi satt & pluggade på glosorna..

idag är det torsdagen den 15 maj 2008 :)
idag är det 26dagar kvar till mitt sommarlov !
idag är det 40dagar sen jag&viktor blev tillsammans <3
idag är det beställningsdag, för jag ska beställa underkläder :D
idag är det den dag som någon/några har tråkigt så dom busplingar på mitt hem 4gånger :o
idag är det dagen som jag har mått illa :(
idag är det dagen som jag vill ha nån skyddkräm mot håret (plattar det FÖR mycket) (a)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0