hosthost .

nu har jag svalt luft fyra dagar i rad, och jag gjorde det nyss igen! haha alltså gud , det är bara för jobbigt. det känns som att man ska dö, eller man kan knappt andas & man kan knappt hosta. + att jag får jätteont i huvet och blir yr efter .. så nej, det är inget jag rekomenderar.

men igårkväll satt jag & kollade på talang 08. tyckte det var dom rätta som gick vidare. fast trollkarlen alexander var och också bra. men sen efter det , runt halv 11 gick jag & la mig för jag orkade inte vara vaken längre. så då ringde jag viktor & sa godnatt <3 sen låg jag o lyssnade på en lugn skiva med jättemånga bra låtar & sen somnade jag mitt i allt. hihi.

idag ska jag inte göra någonting, förutom efter middan - då kommer viktor o sover över här.
sen på söndag vid ett ska jag träffa jennifer och vi ska nog hitta på ngt kul ;)

haha nu tänker jag berätta kort om min dröm - skitkonsitg&jobbig.
det är så att jag först vaknade runt åtta imorsse o trodde det var lördag (vilket det är) . men sen somnade jag om o vaknade runt 10 och trodde det var söndag. haha jag fick verkligen panik för jag sa till mig själv "det är lördag" men trodde inte på det. jobbigt värre yes!
 459;- på nelly.com . favorit jeansen just nu!
ha en bra lördag! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0