ge mig ledigt.

JAG;
- har exsem i ansiktet
- har blåsor i munnen
- har ont i halsen
- är förkyld ..igen
- är kanske allergisk mot någonting
- har problem med ögonen/ögat
- har börjat äta&dricka mindre
- är trött varje dag, alltså överdrivet trött
- har ont i huvet
- är yr minst en gång om dagen
&käkar tabletter varje dag.
man kan inte direkt kalla mig frisk? jag vet inte riktigt vad som har hänt och när allting började .. men jag vill bli av med allting, jag vill bli helt frisk någongång! det är så jobbigt när man en dag vaknar av en jävlig hosta och huvudvärk , och sen när man har varit i skolan i två timmar så är man jätteyr och känner sig varm. jag har varit hos doktorn några gånger, och ska dit snart igen och kolla om jag är allergisk mot typ pollen eller nåt. för det rinner o svider i mina ögon.. men eftersom många läkare streakar nu så är det få som arbetar :/ så jag får nog vänta ett tag. och bara fortsätta äta mina tabletter som jag hatar.
sen har jag fullt upp hela tiden. varje helg har jag någonting o göra, (iallafall dom närmaste). för nu ska jag ha dansuppvisnig hela helgen som kommer & jag vet inte om jag kommer orka eftersom jag är så "sjuk". men jag ska iallafall göra mitt bästa :P
men nu har jag börjat äta bara 2gånger per dag . det kanske är fler som gör det ?inte vet jag . men man ska iallafall äta 5gånger per dag typ. frukost,lunch,mellanmål,middag & nåt mer ? jag äter bara lunch o middag. eller ibland bara nåt litet o middag..

jo jag ville bara säga det. haha, inte så intressant kanske ? men nu ska ja kolla på tv tror jag , och ta en tablett . pussar.
förästen, grattis bror som fyller 20år idag. och micke&jerry i klassen som fyller 14 :) <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0