lite bråttom ...

ingenting speciellt i skolan. har inga läxor och jag är inte så pigg på att träna. så nej, bara chill idag yes.

imorgon ska jag istället göra några saker . först blir det skoldag med idrott (friidrott=FY) och sen på svenskan så ska vi läsa upp dikter typ. och sen på kvällen ska jag på danträning o det blir den sista träningen innan dansuppvisningen tror jag? :o
jag har typ ingen koll på tiderna i helgen. för jag gick inte på förra träningen vilket då dom andra fick lappar kanske ? men jag hoppas att jag inte får ont i magen eller något annat skit imorgon så pappi kan skjutsa mig till träningen :) för jag brukar alltid bli sjuk, eller få ont någonstans på onsdagar, mitten i veckan sådär.. otursdag alltså.

nu blev det väldigt konstigt inlägg ? vet inte vad jag snackar om haha .
men imorsse försov jag mig i typ en timme, så morgonen såg ut såhär:
07.35: springer upp , sätter på mig ett svart linne. springer in i badrummet o borstar tänderna o springer runt o försöker hitta vad jag ska ha på mig. sen satte jag upp håret i en toffs (knappt borstat) och gick på toa. sen tog jag lite foundation och satte på mig svarta strumpbyxor och min systers blåa adidas kofta och gick sedan snabbt till skolan med pudret i handen. haha yes, smidig. men jag hann iallafall till skolan . kom typ 08.05 ;)thihi .
men nu ska jag kolla på OC o sen äta lite middag tror jag o sen går jag ut o springer litegrann med jennifer (:
ring om de är nåt. jag har inga pengar kvar på mobilen så kan inte svara på sms! puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0