morsdag

grattis elsa & lilla mammi ;D<3

jag kom nyss hem från viktor . mammi&stoffe hämtade mig med bilen för dom hade precis varit ute o övningskört. men igår när jag först kom hem till viktor så hade vi bestämt oss för att kolla på film . så när jag kom skulle jag välja film. haha jag hade inte sett typ någon så ja satt & "funderade" medans han var o åt .. men jag kunde inte välja film så vi pratade i typ en eller två timmar om vilken film vi skulle se. tillslut så blev det beck-i guds namn. hihih förvånande? (a) men vi satt o kollade på den istället för melodifestivalen som nog alla såg på ? sen somnade vi vid typ ett för båda var jättetrötta & vi sov många timmar?:o men vaknade vid sju och låg o pratade ett tag & viktor mobbade mig hela tiden och sa att jag var fjortis. mjo, man blev lite arg där ett tag (a)hihi.

aja, idag ska jag bränna min skiva! syster måste hjälpa mig! hihi, för jag vet inte hur man gör.. sen måste jag plugga till engelska provet på tisdag! nej, jag ska fan hårdplugga nu .. (& kommer somna i engelska boken? - jo särkert)
pussar. skriver mer ikväll om jag har lust .
& glöm inte gratta era mammor ;D


Kommentarer
Anonym

jag såg inte melodifestvalen(a)

2008-05-25 @ 19:53:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0