mys

kom precis hem från handen c med jennifer. på bussen hem tog vi 48an ochd e var ett kryp på fönstret brevid mig, usch jag fick verkligen panik och var jätterädd (a) .. fast sen gick den vidare & jag kunde pusta ut. haha .
men i handen köpte jag två duschkräm saker och en deo till pappi . thihi, billigt&bra. och jennifer köpte en pinsett, puderborste & foundation , billigt&bra där med ;)
nyss pratade ja me mammi som också e hemma , och de blir bara mys ikväll .. thihi , bara jag,mammi&pappi hemma. + viktor då som kommer senare :)<3 mysmys.

ikväll blir de såklart talang 08 också . ett måste som jag inte får missa!

Sebastian Krantz
Sebastian sjunger en helt färsk låt som heter Du och jag.

099 - 402 01 eller SEBASTIAN till 72 400
Sofia och 0550 Big band
Sofia rockar loss till Carolas Evighet tillsammans med sitt storband.
David Fang
David spelar en av Mozarts pianosonater i c-dur med ögonbindel.
Seth Engström
Seth visar ännu ett prov på sin fingerfärdighet i ett close up-trick.
Zara Larsson
Zara sjunger Titanic-klassikern My heart will go on.
Johan Wellton
Johan Wellton kommer att jonglera med sju bollar, med förbundna ögon!
Karina Sarkisyan
Karinas spelar en av sina kompositioner, Mitt hjärtas längtan, på flygel.
Rap-killarna RMK & Co
Rikard, Marcus och Anton bjuder på en ny låt som heter Temperatur

mina favoriter är såklart söta sebastian krantz & RMK&CO , (;

det tycker jag kanske är lite töntigt ... köpa en bil åt sin mormor (a) hehe



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0