seriöst ! :s

rubriken kommer inte handla om det jag skriver idag .. (& jag säger inte varför thihi)

dagen har varit ganska jobbig för jag har varit trött hela dagen. jäspat och jäspat & åter igen jäspat (a) på spanskan så sjöng vi mest & jag orkade inte så jag satt/låg där bara på stolen o hängde med i texten. sen på idrotten hade vi fotboll & jag var såklart bäst. haha nej ett skämt där. jag var sämt! försökte skrika på tjejerna för att dom skulle tappa kontrollen över bollen (?)
nej jagvet. jag är inte normal (a)
på sista lektionen so/sv så satt micke o typ sov brevid mig klassrummet. hahahahah, till slut så såg typ alla de i klassen + att anton hade med sig sin system kamera (som jag älskar) och tog kort på han. haha , fick lite skratt där (:
fast nu har jag precis kommit hem, vikt upp byxorna lite & ätit glass med banan&kiwi. gottgott & tjocktjock. fast jag har bestämt mig att träna lite ikväll ..
nu har minsann alla mina kompisar också börjat springa/cykla. fast jag pallar aldrig det så jag får träna stenhårt härhemma istället. ska nu kolla lite på internet efter träningspass typ :) thihi. & om du vet nåt så skriv .

dagens roligaste
sak var iallafall smset från kristin när vi hade rast mellan so & svenskan xD
"muffins halkade och gled på sidan :(" hahahahahahahahaha . alltså gud ,thihih. sötmuffins då <3
sen när jag svarade med "hahahahah gud va kul :(" så skrev hon "nej gud vad dum du är! det var jättesynd om han.. när han ställde sig upp så vände han sig om och tittade på mig sen gick han och det såg ut som han skämdes :(" hihihi..

åh hitta en jättegammal bild på muffins. men nu är han typ 3 eller 4år .


Kommentarer
herrnilssons

haha, ofta micke sov på riktigt:P

2008-05-21 @ 19:38:54
karin

haha nej men ofta man ligger o blundar i klassrummet. hahahha han borde ju fatta att nån skulle fota & alla garva (a)

2008-05-21 @ 20:15:55
URL: http://aanderssson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0