solsolsolar

igårkväll gick jag o mötte viktor vid konsum, sen träffade vi natta o stog o pratade med henne en stund. men sen gick vi vidare till gränderna där vi hälsade lite snabbt på tony&emil. sen gick vi in till mig och kollade på talang 08. och jag röstade på rmk&co och sebastian krantz(a) hihi. fast ingen av dom vann ändå. menmen, efter de kollade jag o viktor på tre filmer på mina dansuppvisningar . thihi, lite pinsamt för jag är så sur ut .. menmen, vi satte oss sen vid datorn en stund, men sen gick vi in i mitt rum o somnade runt ett-två . jag vet inte när vi vaknade men var vakna runt sju och vid ett-två följde jag med viktor en bit för han skulle hem då.
& när jag kom tvingade mamma i mig en macka, men sen blev de inge mer för ja hade ont i magen och var inte hungrig. jag låg då i solen i typ 3timmar och bara chillade . jag älskar solen! hihi + att våra små kissemissar misse&tisse låg o sov så sött i skuggan. jag tyckte jag blev lite brun, men det blir jag väll inte om jag jenför sen med alla mina kompisar som är dubbelt så bruna som mig.. menmen.

nu ska jag antingen gå promenad eller se på tv.. hm, jag kan inte bestämma mig (a) eller jusste, jag måste måla om naglarna, träna lite & duscha. nej, jag tror det blir promenad(a) pusshej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0