sommar 08 ska bli den bästa!

rubriken menar jag verkligen! sommaren det här året måste bli den bästa. jag ska inte ha en dag ledig, eller jo kanske.. men iallfall inte ha tråkigt :) massa grönan, massa mys me viktor, massa tältning&grillning, massa fester, massa träffa kompisar & mktmkt mer :D yes, så ska mitt sommarlov bli !<3

idag vaknade jag halv 8 (sent jao). jag klev upp och när jag kolla mig i spegeln var mitt öga helt rött och jag visade det för mamma. hon sa dirket då att jag skulle gå till läkarn på engång. så det gjorde jag, efter mentortiden.
läkarn skrev ut ögondroppar till mig som jag ska ta tills det går över + 2dagar till. & sen gick jag ner till skolan igen. vi hade bytt platser i klassrummet & jag sitter nu brevid micke & simon.e ... ingen kommentar. 
men vi slapp svenska lektionen typ för jonatan i min klass skulle berätta vad han hade gjort i helgen och han hann bara berätta halv fredagen typ, hahaha. att han kommer ihåg allt , för han berättade allting i detalj :P sen på spanskan fick vi göra prov, och det gick sådär ... jag vet inte om jag kommer få godkänt där :s

men nyss pratade jag med jennifer i telefon i 45minuter & vårt liv är fan en berättelse. nästan så att man borde skriva ner den? men det är bara så att vi har mycket hemligt för oss själva som jag inte kan skriva, så darför borde man skriva en bok med andra namn? haha vad smart ..
men nu ska jag plugga lite på engelskan som är till imorgon & hoppas att det inte börjar regna igen för dagen har varit solig, men nyss så började det spöregna, fast nu skiner solen igen .. hihi .
puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0