stolt

idag vaknade jag och var verkligen jättetrött. men ja kollade ut o solen sken så jag steg upp och fixade mig lite.
först i skolan hade vi läsning & lite mentor tid om dom sista dagarna i skolan. bara chill. sen hade vi musik & den sista musiktävlingen blev det, för i 8an skulle vi inte få göra det mer. så vi körde killarna mot tjejerna & det blev oavgjort (ofta haha). sen vare matte o jag satt o pratade om sommarlovet med felicia och viktor. till lunch fick vi kycklingsallad och sen hade vi slöjd . då gjorde jag klart mitt halsband (bild längre ner). sen hade vi språkval och vi lämnade bara in våra spanska böcker, sen fick vi sluta. och då ville vi se på film med tyskarna&sv/eng , men de fick vi ikke . så då tiggde jag pengar lite här o var, och tillsist fick jag en chokladboll från sosso :) hihi. sista lektionen hade vi engelska och vi fick tillbaka våra engelskaprov . jag, viktor, micke & jonny blev veckans suprise thihih(a) jag fick iallafall 70,5 av 91 poäng . ganska stolt .. men mammi blev jättestolt haha (a) får hoppas att hon kommer hem med nåt roligt senare ? (a) hiihi.
men nu när jag kom hem gick jag ut direkt , gick 30minuters promenad och när jag kom hem låg jag i solen i 30minuter .. lite brun borde jag blivit ? (a)
men nu sitter jag här och är jättevarm och är på jätteglatt humör . haha, jag är verkligen glad ! (a)

halsbandet som är med vita & blåa pärlor gjorde jag idag på slöjden & det andra halsbandet är mitt dophalsband (en rosa nalle bakom pandan) & andra bilden ville jag bara visa mina nya solglasögon .

dagens horoskop för;
Vattumannen 21/1-18/2

Under dagen handlar det mest om praktiska saker. Fin dag för att möblera om. Kvällen handlar om kärlek.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0