trött trött&trött

igårkväll efter maten träffade jag först rasmus,johan&viktor. men sen följde bara viktor med mig hem o sov här somsagt. hihi, vi hade lite sällskap av en kissemiss. hihi, tisse sov med oss hela natten typ& var jättekelig. och hon lärde känna viktor haha , för hon ville bara sova på honom och inte mig ..
men ja , vi sov i kanske två timmar ? och jag lite mer ? fast jag vet inte om viktor ljög om att han var vaken när jag sov, fast imorsse runt 10-11 somna han,&jag var vaken :)
men iallafall, kvart över 12 idag mötte jag&viktor jennifer. vi gick till macken och där sa vi hejdå till viktor som fortsatte hem. fast jag o jennifer gick in i macken, men det fanns inget gott så vi gick därifrån tomhänta. vi gick till gränderna igen & kollade lite på en fotbollsmatch. det var tif P94/93 mot några andra och vi hann bara se när det blev 2-1 till tiffen. för sen gick vi hem var det var otroligt kallt! men nu har jag ätit en hamburgare och nu har mamma tydligen bakat äppelpaj och jag vet inte riktigt om jag vill äta det? isåfall ska jag bara vila i sängen nu ..
så pusshej , smsa om du vill nåt :)
skriver kanske mer ikväll .. <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0