två första dansuppvisningarna

jag har igentligen inte så mkt o skriva om dom två första dansuppvisningarna.
första gick det sådär. jag gjorde bort mig lite då&då kanske smått. men det var inte stort som tur var :) vi var sminkade med prickar över ögonbrynen & rött läppstift. skitfult yes!
andra dansuppvisningen gick det bättre & jag log lite mer ? :P haha, jag ser väldigt sur ut när jag dansar har jag märkt(a)
men rasten där imellan träffade jag mickan o jag åt chicken bits i en resturang medans hon fick min dricka.

haha mer har jag inte o skriva? skriver nog mer imorgon kväll när jag kommer hem. för då har jag nog fått blommor somvanligt & jag hoppas att jag får jordbro united koftan som man kan köpa där (a) jag vill verkligen ha den.
nu lite dagens...

Dagens låt: churi churi
Dagens frisyr: uppsatt & utsläppt
Dagens smink: foundation, puder, läppstift, & grön färg. 
Dagens klädsel:
vita mjukisbyxor med grönt linne & gul tjockiströja
Dagens händelse: dansuppvisning
Dagens planer: äta nåt gott 
Dagens vill ha: 
jordbro united tröja (a) 
Dagens saknad:
viktor §§
Dagens finaste: mjukisbyxorna?
Dagens måste:
äta glass & dricka. är jätte törstig !
Dagens dricka: apelsinMER
Dagens köp: chicken bits, äpplen, bananer, dricka
Dagens mat: chicken bits 
Dagens sjuka:
ont i halsen, förskyld 
Dagens kärlek:
viktor som alltiiid <333
Dagens mående: bra, förutom trött.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0