jag hatar idrottsdagar

idag hade vi idrottsdag & jag var inte med. eftersom jag är förskyld o skit. så jag var sån som skulle hjälpa till. & jag o evelyn skulle hjälpa till på kasta kula. haha fyfan va tråkigt! jag fick roppa upp namnen o skriva dit hur långt dom kasta o sånt i typ 4 timmar . fast sista gången var de lite roligare för då hade jag min klass där som skulle kasta & sen trodde jag att jag var klar så jag mobbade evelyn lite för att jag fick sluta tidigare än henne .. men sen roppade filip på mig och sa att jag skulle hjälpa till dom :( men sen fick vi sluta & då kollade vi på när alla sjuor,åttor&nior sprang 800meter. men sen åkte vi hem o då satt jag med viktor, simon, evelyn, pierre & henke på bussen. haha, vi hade lite kul sådär :P

men jag ska nu äta en sport lunch tror jag (a)
imorgon ska hela vår klass till stan typ o göra nåt. haha jag vet typ inte vad vi ska göra ? men skriver mer då. pusshej



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0