Fullt upp, somsagt.

har nästan aldrig lust för att blogga, så det är darför det inte kommer så många inlägg.
men idag var jag först i skolan, hade sv, engelska, bild, lunch, slöjd & idrott(ute med evelyn&jerry) och sen åkte jag o jennifer till handen. köpte farsdag present & jennifer köpte lite annat skoj. jag letade som tusan efter ett tjockt svart diadem, men det finns ju inte! trodde det typ skulle finnas i varje affär, men tydligen inte? :s aja, milkshake blev det innan vi stack hem och hemma blev det nudlar kl 8 till middag. & ingen dansträning idag.. jag orkade inte.

nu sitter jag o har har precis kollat på idol. har panik för jag kommer inte ihåg vad en låt heter.. vet bara att artisten började på E .. var det eric? eller kanske emil?

(klicka)

nivet.. jag blev såhär.. pyntad på slöjden av evelyn&therese. visst blev jag fin? :) hade även garn på skorna, magen, halsen & fingrarna. hehe. och på slutet hade jag folk runt mig som stirrade när jag klippte för jag var så seg , haha gissa om jag fick panik :p aja, anton hjälpte iallafall mig med min boll som blev finfin :)


Kommentarer
tirran

va nudlar gott :)?

2008-11-08 @ 13:17:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0