Pluggar so.

tjingeling. ni vet väll vad jag gör nu? :D japp, sitter och renskriver min so uppsatts på datorn. går inte så bra, vet inte hur jag ska skriva.. äääh. hm, problem hehe.
aja, sitter inte här ensam iaf :) tirran också e här :) hon har iallafall kommit en bit längre än mig :( hon e fett duktig :D speciellt på matte... suck ^^

imorsse var jag hos doktorn med pappa. haha det gick.. dåligt på morgonen, då det var en rysk framför oss som hade bara 200kr , men blev tvungen att betala 1600kr eftersom han var rysk medborgare. hehe, men hos doktorn sa han att jag  har magkatarr igen. så nu sitter jag o mår illa.. fy.. och efter denhär lektionen äre lunch - fisk, blä! menmen, jag ska få tabletter idag som jag ska käka varje morgon i 28dagar! .. aja, glad att det inte är brus tabletter iallafall ..

OJ, tirran har kommit jättelångt nu på uppsattsen. jag måste plugga!.. suck,
& snart kommer evelyn igen :) hon får hjälpa mig, höhö.
pusshej leverpastej


Kommentarer
Anonym

vad fin din blogg har blivit";) allt bra med dig?

2008-11-11 @ 14:08:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0