Promenad ...

... utan laddade batterier i kameran. mh, duktigt av mig :) det var inte så kallt i början, men kinderna och hakan blev mer och mer till is . fast nu har jag precis tagit en varm dusch & har typ feber igen enligt mor. fan också. inte sjuk igen. och ingen doktor igen. nejnej, det vill jag inte.

Jerry
leker typ doktor nu (?) säger att jag ska käka A-fil, jag som hatar fil & med musli, det är ju ännu äckligare. haha, men frukt nöjer jag mig med.. det är ju nyttigt. men tydligen vill han att jag ska äta kött också, haha.

nä nu ska jag ta en frukt, hihi. pusshej


Kommentarer
Elin

Hej! Skulle du kunna göra en blogg-design till en av mina vänner? Hade vart jättegulligt.



Hör av dig, elr adda mig på msn [email protected]



Hade varit supergulligt!

2008-11-04 @ 09:22:21
URL: http://gaffelnasa.blogg.se/
aaas.blogg.se

Vad händer idag då?(;

2008-11-04 @ 14:35:25
URL: http://aaas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0