Skogskyrkogården

hellu. haft en toppen kväll?
det har inte jag haft.. har gjort klart dom där dumma 5 frågorna på so;n & duschat. hm, vad ska jag ha för kläder imorgon? tror det får bli mjukis med någonting annat :).


förästen, har jag typ glömt eller lånat ut min blåa kofta med hög krage&luva hos/till någon? jag hittar den inte någonstans.. och inte heller mina vita mjukis .?


aja, imorgon har vi bara 4 lektioner - skönt. först no, språk , jusste! jag har ju bytt till engelska. vi får se hur det går. sen har vi lunch, so (usch o fy o blä!) och sen idrott, höhö ska vara med :p
slutar väll runt 2, eller kanske 3? nej jag har ingenaning.

jusste. vid skogskyrkogården gick de bra. gud vad många ljus det var överallt alltså .. ganska mysigt men ändå läbbigt. hehe. men vi la ljus vid dom som dött vid mammas sida<3

& nu ska jag kolla runt på lite bloggar och sen sova så jag inte försover mig imorgon .. -.-
puss



Kommentarer
Freja

var dä igår och då var de massa ljus så jag kan fatta att de va as många idag:)

2008-11-02 @ 22:50:48
URL: http://tuffsomtaget.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0