We were in love


denhär kvällen har jag ätit farsdag maräng tårta, jag vet att farsdag är imorgon, men idag är ju syster&systersson här så vi passade på :) gottgott. sen har jag bara kollat på stjärnor på is med sis & ätit godis :)

imorgon ska först plugga,
göra klart mattehäftet, och dom 4 sista frågorna på no;n, och dom två sista frågorna på so;n.
sen är det bara och plugga på mitt omprov som jag särkert inte kommer klara. men det får jag göra efter jag&mammi varit på skogskyrkogården igen för att lägga dit lite blommor <3.

beck-hämndens pris på tv nu & den är så hemsk.. jag måste se.
puss&sov sött.


Kommentarer
Ebba

Okej. Tycker du att det är kul med balett?

Kram!<3

2008-11-08 @ 22:59:29
URL: http://byebba.blogg.se/
Andrea

Godmorgon. Vda fint han sjöng :) haha.



idag är det fars dag. tycker du att dte är något att fira?

2008-11-09 @ 10:59:47
URL: http://andreafranzen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0