Fan ...

... jag måste börja lyssna på mamma mer alltså! haha.
åt nyss makaroner o beanissås.. fy vad jag mår illa nu! skulle lyssnat på mamma - bara rostat bröd med bara smör. hm, aja, man lär sig något för varje dag som går.

Dagens låt: wiseman
Dagens frisyr: utsläppt
Dagens smink: mascara, foundation, puder
Dagens klädsel: sönderklippta jeans, grönt linne, vit kofta
Dagens (kvällens)planer: sooooova. med tisse :)
Dagens händelse: skolan
Dagens prov/läxa: nada
Dagens längtan: nyår
Dagens dummaste: magen
Dagens sötaste: tisse
Dagens vill ha: födelsedag
Dagens köp: inget
Dagens godis: inget
Dagens dricka: vatten
Dagens mående: dåligt
Dagens fråga: enkelt jobb för mig som jag kan tjäna pengar på ?


Kommentarer
Evelina

Usch då :/ Hoppas du mår bättre snart!

2008-10-13 @ 15:14:15
URL: http://evvvelina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0