godkänt

idag fick jag tillbaka mitt engelskaprov på halvklassen. fick godkänt :) woho. + min lärare sa att hon var mest överaskad över mig eftersom jag har verkligen problem med engelska .. thihi. hoppas bara det går bra nästa engelskaprov också :) men det får vi se.

imorgon har vi noprov. kommer inte gå bra. men jag ska försöka göra bra ifrån mig .. och hoppas verkligen att jag inte får göra om det! vi får se.

men jag ska nu komma ur det här varma rummet o plugga lite tror jag. ikväll när mamma kommer hem ska hon leta efter en grej till min handled.. eftersom jag fortfarande har ont sen sommarlovet "/

aja. pusspuss. haft en bra dag förästen? :)


Kommentarer
Emma

åh äpple, nu måste jag gå o köpa lite innan skolan börjar haha D:

2008-10-08 @ 09:28:39
URL: http://emmaknilsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0