Hemma kväll

orkade inte åka till mega ikväll. förlåt J&M , men jag orkar verkligen inte. det har inte varit någon bra dag alls.. bara mått allmänt dåligt. förutom i början, i handen, när vi fixade bankkorten osv. hihi jag ska ha en liten bild på mitt "sweedbank"kort, höhö. men vet inte än vad det ska vara .. hmm.

men har nyss käkat pommes&kebabbullar och spelat gitarr.
pappa ringde förut när vi var i handen, inne på stadium, och sa att det var gratis att få strängarna stämda, så nu har han fixat den :)

ikväll ska jag sitta framför tven, svulla glass & chips och kolla på idol + skräckis (om jag vågar, thihi)
och efter ska jag nog försöka ändra designen här. fast vet inte om jag vill ha den mörk eller ljus ? vad tycker ni :)


Kommentarer
E

ah ska göra det ska bara skaffa en gitarr först :)

2008-10-31 @ 20:42:44
URL: http://emelol.blogg.se/
Freja

vill oxå kunna spela gitarrrr.. :/

2008-10-31 @ 20:51:10
URL: http://tuffsomtaget.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0