Illamående

hejhej . kom för 20minuter sen hem från skolan. jag gick efter so lektionen och skippade idrotten. eftersom ända sen imorsse har jag mått illa. och nu vill jag bara spy.. mamma har ringt och det är nog någon "jävla infektion" som hon säger, i min kropp. varje gång jag äter mår jag illa men ändå vill jag bara äta och äta. + jag har ju frysigt oerhört mycket dem senaste dagarna. till frukost idag blev det inte någonting, och till lunch bara några makaroner.. men nu hemma har jag tvingat i mig ett rostat bröd. och ska nu se på ellen igen :)

för övrigt, hur mår ni en sån här härlig? måndag? :)

krya på dig jennifer också :) <3


Kommentarer
Jasmine

sv; okej:)

Jadu, ska också lägga mig framför tv:n snart och se en film haha =)



Gillar din header btw =)

2008-10-13 @ 13:22:44
URL: http://problematicgirl.blogg.se/
Malin

Sv: jag dansar Ragga :) okej, ha det bäst. puss !

2008-10-13 @ 13:44:05
URL: http://baramaalin.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0