Inflensa ...

... woho, kul ! - not.
fybubblan alltså. usch. jag vill bli frisk. nu, nu, nu ! huvudvärk har jag iallafall inte nu .. en posetiv sak. men ont i magen har jag (magkatarren) & feber. :(
mamma har sagt till min mentor att jag inte kommer till skolan på hela veckan. fan. jag som ville ..iallafall på fredag. för efter skulle jag & J ha myskväll & sen på lördag skulle jag träffa alla tjejerna o se HSM 3 på bio. jag får väll inte det heller, suck! åh nu tänker jag sura.. hoppas jag är frisk någon dag på höstlovet iallafall ...

idag har jag iallafall fått lite luft. gick till skolan för att lämna jobbakläder till syster och sen kom J förbi med ett papper om språkvalet och vi stog en stund o prata.
har käkat glass till lunch och sallad till middag.
&nu sitter jag här o vill bara gå under jorden. fyyyy vad jag vill bli frisk!

& så vill jag ha denhär mysiga tröjan som jag hittade i Eriks blogg, från H&M;


Kommentarer
Malin

Usch, jobbigt! Krya på dej stumpan! Kram

2008-10-22 @ 21:52:55
URL: http://baramaalin.devote.se
Filippa

ja!

ååh se den så fort som möjligt! den är såå bra !

2008-10-23 @ 16:27:01
URL: http://flings.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0