Jag ska bli gitarrspelare ;D

åh jag kan inte sluta lyssna på robin bengtsson från idol. är helt inne i senaste låten han sjöng på abba temat. ensam om det?

imorgon åker mamma, och kommer inte hem förnst på onsdag kväll. sen blir hela torsdagen tillsammans med henne.
men imorgon ska jag nog spendera hela dagen hemma, om ingen vill hitta på nåt med mig såklart. men om jag är hemma ska jag försöka lära mig grundnoter till gitarren och sen sitta o öva på dom 4 strängerna som är på den, hihi. någon som vet en bra sida med grundnoter?, så lämna en kommentar. tacktack.
måste nog försöka plugga lite också. matte & so. försökte matte idag, men de gick inte så bra, ville bara göra annat så var inte koncentrerad, hihi. sen måste jag ju också måla naglarna som jag inte orkar göra ikväll. & duscha, och träna lite på dansen. jusste. jag måste bannemig fixa en skiva snart. så jag kan träna dansen till våra danslåtar i rummet. påminn mig imorgon! (:

nu orkar jag inte skiva mer. ska nog snart gå till tven.
har börjat med bandage på handleden igen.. eftersom det aldrig går över. så orkar inte sitta här, det gör oooont.

PUSSPUSS :)


Kommentarer
JOANNA

hoppas du haft en trevlig söndag gumman!:)

2008-10-27 @ 00:13:56
URL: http://byjoanna.blogg.se/
ERIK

din dissare ;o haha! :D

2008-10-27 @ 11:17:55
URL: http://eerikandersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0