Tråk,

nu har jag pratat med jennifer i telefon. hon var stolt o glad över nv provet , medans jag ska ju göra omprov på det - närdå? någon som vet? sen på torsdag ska jag både göra matteprov & engelskaprov. + jag har missat massor i mitt bästa ämne , SO. fy, det kommer inte gå bra för mig. kommer få plugga över lovet ändå särkert.. usch.
jag har iallafall smsat pappa o bett han köpa kolaglass - jagvet, jag är ett riktigt svullo. men är man sjuk så är man, thihi.

jusste. min mentor ringde idag också. han var riktigt trevlig i telefon haha. frågade hur jag mådde osv. men allt handlade egentligen om en sak - en lapp som jag ska skriva på för att byta språk.

nej men nu ska jag gå till tven igen. pusspuss


Kommentarer
ERIK

haha okej ;D



Allt bra med dej idag? :)

2008-10-21 @ 16:45:17
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Andrine

Ja, verkligen!(:

Vad är du sugen på för program då?=D

2008-10-21 @ 17:20:07
URL: http://aaas.blogg.se/
Andrine

Jag hade ett hål i bukväggen så jag var tvungen att operera mig, för att sy igen hålet.. & nu kan det ha spruckit upp igen, drf jag gjorde den där röntgen :Z



Hur menar du?:) Asså göra bilderna runda eller olika effekter?

Jag är urusel på att förklara saker. Men skriv till mig på msn du sötan!



& jag vill kunna läsa dn bloggggggg...<3

2008-10-21 @ 19:40:49
URL: http://aaas.blogg.se/
tirran

ät glass de gör en frisk som en fisk :(

2008-10-21 @ 19:57:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0