Balett & Skola & Handen

ojoj. det kommer bli väldigt långt inlägg. men ska försöka o göra det liite kort :)

igårkväll dåra.. började inte bra, jag gick ut till bilen som står precis vid fotbollsplanen & såklart har P94 match mot några. mmh, utan smink o skit. haha , aja tror ingen som såg mig iaf (?) när vi var framme vid kulturama, gissade vi oss fram. fullt med tjejer där. mellan åldrarna 14-25 kanske typ. jag&pappa var där ganska tidigt så vi satt o lyssnade på några som spela gitarr & sjöng :) riktigt dukitga alltså! men sen började vi, snäll tränare iaf. vi fick göra tå, ben & arm övningar. nicenice. sen kl 9 slutade det & hemma pratade jag lite med mami, det blir balettskor om 2veckor, då jag också får ett par andra skor ;D tacktacktack snälla mamma ;D

idag då..
började med att jag vakna & fixade mig osv. sen skola, en vanlig dag. alltså långtråkig med alla lektioner. nästsista lektionen hade vi slöjd, usch jag gillar inte vår nya lärare.. hon hjälper ju inte ett piss! så jag och tirran gick till träslöjden o hängde lite, haha. sen var det idrott & det blev orgientering. jag&jennifer såklart som gick runt :) riktigt duktiga tyckte vi,haha. sen träffa vi också robin & anton (två killar i min klass) .. haha dom tog hårsprej & sen eld. haha värsta paniken dom fick ;D tyckte det var lite kul.. speciellt också när dom hela tiden sa "oj", hihi gulligt!

efter skolan
gick vi hem, var hemma en kvart, sen var det att gå igen. 48an gick 5minuter tidigare så den missa vi, men inte 35an så vi åkte till handen. jag, jennifer, evelyn&mickan alltså. evelyn köpte fan en sak i varenda affär vi gick in i, haha. shoppingmänniska.. menmen, hon hade ju massa pengar så :) själv blev det ett par strumpbyxor som jag köpte åt kristin & sen en vit tröja till mig :) haha stoleken blev L tyvärr, menmen, alltid skönt o ha stor tröja :) så, jag gillaren! ;)
vi åkte hem runt halv 6 och i vh satt vi o väntade på 48an eftersom vi är så otroligt lata (a) + vi pallade inte gå i regnet..

aja, nu har jag precis ätit lite taco & lagt in bilder som jag tog idag.. dom kommer senare ikväll för jag måste göra om dom lite, haha! (: aja, ni får ha en bra kväll så har jag det också.. även fast jag har träningsvärk i fötterna (äh!?)
puss


Kommentarer
rebecca

sv: jo jag ska plugga som ett djur, sen kanske det blir lite stan om jag hinner, och har nån att gå med! ^^

KUl med balett, de kanske man skulle prova, själv har jag gått på orientalisk dans och streetjazz, men vill prova nåt annat!

Ha en skön helg! Kram

2008-09-05 @ 21:57:24
URL: http://rebeccasspegel.blogg.se/
rebecca

sv: jo jag ska plugga som ett djur, sen kanske det blir lite stan om jag hinner, och har nån att gå med! ^^

KUl med balett, de kanske man skulle prova, själv har jag gått på orientalisk dans och streetjazz, men vill prova nåt annat!

Ha en skön helg! Kram

2008-09-05 @ 21:57:44
URL: http://rebeccasspegel.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0