blogghumör.

okej, det blev bara några makaroner till middag.. tappade matlusten över en sak - uusch!
nu sitter jag o har asont i magen/revbenen. blä.
jag vill fixa bloggen. ska försöka ta några röda bilder ikväll som kanske kan vara till hjälp. vill att bloggen ska vara svart, vit & röd (hehe för att simon sa att det passa;) ) aja, vi får se hur det går. & även http://aaas.blogg.se/ ska hjälpa mig med headern imorgon :)
nu ska jag gå. måste dricka. kommer särkert skriva lite till ikväll, eftersom jag är på värsta blogghumöret (a) hihihi.

jag saknar tjejerna.


Kommentarer
tirran

vad hette jennifers blogg nu igen?:P

2008-09-19 @ 21:09:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0