dag 1, tråkmåndag

började med att jag&jennifer gick till husläkarteam (doktorn) & jag berättade om mina armar för henne i kassan, men tydligen så kunde dom inte ta imot mig för doktorn hade fullt upp & det fans bara en. men skulle komma tillbaka tjugo i 2. så vi gick tillbaka till nv;n , fattade typ ingenting, hehe. sen vare spanska, slapp göra provet :) men shit vad mycket jag har missat! sen lunch & sen so, slapp göra det provet också, men fick tillbaka det gamla, inte nöjd alls! :/ sen fick jag läsa o svara på frågor som alla i klassen redan gjort, så det låg jag också efter i .. sedan idrott då vi skulle springa runt fotbollsplan i 20minuter, gick & sprang lite då o då, men var på spring humör , har typ aldrig varit det haha. sen 5 i halv skulle jag o jennifer gå , men så var vår idrottslärare typ fett trög. vi frågade efter nycklarna till förådet där vi lagt våra väskor, men han fortsätter o springer bara.. sen när han står där o snackar med några killar i klassen står jag brevid o roppar på honom, men han vägrar höra mig (?!) snacka damp jag fick, hihi. sen gick vi iallafall o bytte om & sedan till läkarn.
han sa helt tvärtom vad en annan doktor sa till mig. men han kollade lite på armarna, o jag var väldigt rörlig, men borde träna muskler mer.. haha, klen jag är :) menmen, han sa att jag skulle ta prover, men så hade dom möte. så ska gå på engelskan imorgon :)

sen hemma åt jag en toast o sen gick jag hem till jennifer o pluggade. duktiga vi är ;D hittat nederbörd & pluggat svenska&nv. imorgon ska vi ha redovisning på so;n .. jag kommer vägra, jag har inte ens gjort klart skiten. men får göra mitt bästa ikväll.

nu måste jag plugga&duscha. skriver mer ikväll,puss


Kommentarer
erik

hahaha okej :D

2008-09-08 @ 19:44:23
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
aziza

stackarn, hoppas det går bra me armen :( <33

2008-09-08 @ 21:10:54
URL: http://mangoapelsin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0