shopping & dans är livet.

jag längtar så mycket till fredag den 26 ! :D först är det skola, & sedan tar jag tåget in till stan o möter mamma där. då vi ska shoppa vita converse skor till mig (jag klarar inte längre av att gå runt i mina ballerina. mina fötter dör ju!) & även balettskor.

då är det bara två tränignar kvar av den balettkrusen jag går i. men hoppas att jag kan börja på nytt. typiskt att det är så dyrt bara (1120;- för 6 träningar).
oj, nu när jag kollar på jorbro united dans&show hemsidan så börjar ju showdansen nu på onsdag. måste prata med mamma om jag får gå kvar. det är otroligt billare än balett säger jag bara. kostar 500;- för 12 träningar.

aja, den 26 ska jag också fråga mamma om jag får köpa den vita tröjan som jag tjatat om på cubus. så det ska bli allt mys med mamma på stan. sen helgen där kanske det blir tjejkväll? (inte pratat om det, haha men jag vill.)

kommer det någon bra film ikväll som man kan svulla till? :) jag är på riktigt svullhumör.
&har någon lust att göra om min header? jag funderar på att göra om hela designen igen.
hör av dig till; [email protected] då eller lämna en kommentar.
puss


Kommentarer
erik

Okej :) ;D

2008-09-13 @ 17:30:36
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
tirran

haha en ridlektion kostar 500 :(

2008-09-13 @ 18:34:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0