godmorgon

vakna 6.10 av alarm & duktig nog gick jag upp då.
nu har jag plattat cphåret (hatar min lugg! aja, den blir ful&lockig när jag går till skolan sen ändå..) &så har jag sminkat mig. den nya mascaran var väll sådär.. mina ögonfranster står åt alla håll o kanter,haha, vilket jag inte gillar :/ . menmen ;D
nej nu måste jag välja kläder.. vita jeans? svarta jeans? gul t-shirt? blå t-shirt? vit munkjacka eller inte vit munkjacka? hmm.. sen måste jag till skolan halv 9, eller först till doktorn då. jag vet inte vad jag ska säga , eller lättaresagt hur jag ska börja,haha. "jag har fått ont i handen igen.." han kommer bara "vaaa?" haha.. aja.
pusshej


Kommentarer
Lisen

ha en fiiiin dag <3 Diggar designen din :D

2008-09-08 @ 14:05:37
URL: http://ihuvudetpalisen.blogg.se/
erik

okejokej :) haft en bra dag? :P

2008-09-08 @ 17:27:16
URL: http://eerikandersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0