godnatt typ

ajaj. min blogg är inte så fin nu. men fixar den en annan dag haha. ni får stå ut sålänge ;)
nu sitter jag o kollar på reprisen av idol igen. hihi sötisen som är så nervös är bara för gölli, hihi! han ska sjunga nu så jag måste lyssna :) han är ju faktiskt bra. & peter jihde är också såå söt haha. hans allvarliga blick :D haha 
jag har även ont i hjärtat.
måste ändå sova snart så jag pallar med dagen imorgon. har ställt mobilen på 5.17 så då får jag lov o stiga upp, bussen går 6.45 , sen tåget som kommer kl 7 tror jag, & skolan börjar 8.30 , & sedan slutar jag 14.00 & åker hem. hemma ca 16.00 då. så skriver mer hur dagen varit då.
pusshej & godnatt

om mitt hår vore vara så rakt som det var idag, varje dag...


Kommentarer
erik

jasså, skulle inte jag kunna tro ;D



godnatt! <3

2008-09-14 @ 22:00:40
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Emma

Shiet, pendlar du varje dag till skolan då eller? :O

2008-09-15 @ 13:06:03
URL: http://emmarova.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0