helg ! :)

idag har väll dagen varit somvanligt då.. började med omprov på so;n.. jag hade inte pluggat så nu fick jag ig. ajdå, mamma kommer inte bli glad :/ menmen.
sen andra tråklektioner. på bilden tappade jag humöret, för jag blev verkligen sur när alla är klara men inte jag & läraren hjälpte ju inte mig! hon ba "gör en fyrkant och dra sträck" (?!), what lixom. menmen, två mackor till lunch, sen slöjd. hann en bit iallafall men såklart sydde man fel & sen smög jag ut o pratade med natta. sen hade vi idrott & det var valfritt. då jag, evelyn & natta gick konsumrundan. gick två varv & sen gick jag o natta ett tredje. skönt o prata ut säger jag bara..<3 sen slutade vi & gick hem.

i helgen ska jag..
eller idag ska jag typ inte göra nånting.
imorgon ska jag&mamma till stan o köpa balettskor. jag vill även ha blåa mjukisbyxor, jeans & benvärmare också.. men vi får se hur det blir med det. vi kommer väll hem runt 2-3 då jag.. äh, chillar kanske? sen hoppas jag att jag ska träffa jennifer&christoffer. men vi får se hur det blir med det också.
på söndan har jag inget planerat tror jag? träffas kanske? :D

bilder på outfits kommer nog senare ikväll om jag har lust.
pusshej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0