ig-test, hjärta & musik.

ja det är vad jag tänker skriva om nu. på no lektionen skärde vår lärare i gris eller lamm hjärta. fyfan säger jag bara. alla tyckte de var typ asintressant, förutom jag&tirran som inte vågade kolla hihi. men man mådde illa! iallafall hon & jag.
sen på spanskan hade vi test som dom fick då jag var på manilla, så jag hade inte skrivit ner dom. men fick 7 av 15 typ, haha . ig alltså. men vad har jag för nytta i spanska i framtiden?
lite senare hade vi musik. då vi blev indelade i 2 grupper. jag, tirran, pierre, simon e, fernando, miranda & bonnie. och han frågade om någon ville sjunga, haha så pierre sa mitt namn så det blev jag då. och vi fick även välja låt. då jag valde "lets twist again" & han tyckte det var ett jättebra låtval. haha duktig jag är:) men det gick väll bra förutom att jag sjöng för fort först, skulle tydligen sjunga jääääättelångsamt. menmen.
efter det satt jag utanför datasalen och smsade med natta som satt i datasalen haha. hon hade lika tråkigt som jag men sen kom tom & vi snacka lite. haha han ville att jag skulle bli tillsammans med en massa ;D men ikkenikke.

sen slutade den andra gruppen så då gick jag, hannah, jennifer&evelyn till evelyn och kolla på hennes hus. mysigt de var, hihi.
 

"lets twist again" låten påminner så mycket om småbarnen på jordbro united när dom dansade, hihi så söta!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0