jag kallar det vinter...

... eller nästan. det är ju otroligt kallt ute! jag måste ha min stora tjocka halsduk imorgon.

imorsse vaknade jag. 5.17 , gick upp 5.37 för jag var så trött. sminkade mig lite & satte på mig kläder & håret i en toffs, det var ändå så plattat från igår. sen 5.45 gick jag&mamma iväg till bussen. eller ja, den kom då. & innan stog jag o frös ihjäl.. när vi kom till vh var det att hoppa på snabbtåget (det som stannar förns farsta) & där träffade vi moas mamma. sen i stan gick vi till bussen o sen skolan, där jag också frös ihjäl. & såklart skulle mamma prata med alla som hon kände. aja, hon följde mig till klassrummet (eftersom jag aldrig hittar i den skolan) & där satt det redan en kille som jag hälsa på. senare kom alla dom andra (12st till). alla kände redan varandra, förutom jag, haha pinsamt. menmen, dom var iallafall snälla :) haha man hade ju mobilen som bästis också. har fått minst 30sms idag från alla möjliga haha. bla viktor, natta, jennifer, mamma, kristin, rebecca.
aja. vi hade teckenspråk, drama, prat (vi ska typ göra en bok eller ngt som ska säljas över hela världen:) eller ja, typ), lunch, teckenspårk, läxläsning. sen slutade vi kvart i 2 & jag tog bussen/tåget/bussen hem. på bussen träffade jag även felicia & vi höll varandra sällskap hem. sen vid gränderna stog vi o snacka i typ 30 minuter om allt :)

hemma var det att slänga sig på hemtelefonen & ringa jennifer. & nu sitter jag är & fryser ihjäl (igen) & är vrålhungrig! mmh, 70minuter kvar tills middan (!!!) aja, jag får stå ut. det blir ju makaroner o köttbullar :D

dagens outfit kommer kanske ikväll om jag har lust. ska också försöka hinna duscha & träna om jag pallar.
pussspusss


Kommentarer
j

jag går på täby enskilda, Medie :)

själv då?



Hah, ja har lyssnat på vissa låtar ett tag med henne men nu lyssnar jag mer efetrsom oscar tydligen har skivti hennes senaste album och jag älskar hans texter :D

2008-09-15 @ 17:29:03
URL: http://johannaostman.blogg.se/
© K A T T A

Tack så mycket, är frisk nu igen :)

2008-09-15 @ 18:11:13
URL: http://fakkors.blogg.se/
Louise

Heej!

Allt bra med dig?



Ha en bra kväll!

2008-09-15 @ 19:03:25
URL: http://lowice.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0