frågor

inget för mig. tråk fredag.
sitter o snackar med en kille på msn. haha vad dum jag känner mig mot tirran i klassen, hon som trodde att det var en kille som jag letat efter idag, & jag bara "men ofta. nej det är inte han" men så var det det, haha. åh, förlåt therese :( <3

Vilken svordom använder du mest?: typ fan
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?: 6.02 nu, men får ändra till typ 5.15 denhär veckan -.-
Var köper du dina matvaror ifrån?: konsum&shell typ.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?: nej , eller beror på (; 
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?: det jag behövde ;D
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?: äh, inget jag minns isåfall,haha!
När var senast någon stötte på dig?: hm.. ett tag sen(?)
Vad åt du till middag senast?: lasagne
Kan du vissla?: såklart
Tittade du på tecknat när du var liten?: jadå, & nu när jag inte har nåt liv :)
Äger du några popband t-shirts?: nä
När flög du senast?: lääänge sen 
Pratar du några andra språk?: yes, teckenspråk
Har du gråtit offentligt?: jaa
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?: japp!
Vad har du med dig in på bion?: sånnadär, äh, vet inte vad det heter & godis.
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet/grundskolan?: hatar alla ämnen. men bild&musik typ 
När sov du senast på golvet?: ett tag sen. men vill göra de snart igen, såå skönt, ärligt ;D  
Vilken är din favorit drink?: äppeljuice ! & apelsinjuice
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?: jag fungerar alltid (;
Är dina dagar fullbokade och stressiga?: stressiga på morgonen
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?: nejdå ;D 
Hur gammal blir du nästa födelsedag?: 15 :)
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?: ingenting. lever som jag gör
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?: iiih venne
Tycker du om att krama folk?: jappsi !! :D
Äger du en digitalkamera?: jadå :)
Vilka kändisar har du blivit jämförd med?: haha ingen.. eller jo förut någon.
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?: mhm
Får du dåligt samvete efter du ätit kött?: nejdå
Är du mörkrädd?: jaaa, eller inte om jag har sällskap :)
Tre saker du alltid har med dig?: mobil, nyklar(oftast), mp3(oftast)
vän ska vara.: ärlig & massa annat.
Brukar du komma i tid: haha mh, ibland
Hur lång är du: kortis! typ 1,62 (a)
Kan du laga mat: makaroner & brända köttbullar :)
Vad jobbar du med/pluggar du: skolan, åttan.
Vad har du på dig just nu: jeans, linne & mysig tröja
Har du någon fobi: inte vad jag kommer på (a) 
Hade du en bra kväll igår: igår? japp :D träning
Vilket är ditt senaste inköp: 2 tröjor (?) 
Din favoritdryck på morgonen: ingenting. dricker inte på morgonen. eller äppeljuice ibland
Var fick du dina senaste pengar ifrån: mina egna faktiskt ;D stolt*
Har du sovit i din egen säng inatt: japp
Vad hade du sönder senast: äh.. vene
Vem snackade du med senast: mamma
Varm favoritdricka: varm oboy
Favoritdricka när du är riktigt törstig: äppeljuice
När gjorde du senast något riktigt dumt: hahaha idag särkert.
Saknar du någon just nu: jao
Någon jag stör mig på: du som läser dehär, haha
Intressen: daaans
senaste person du kramade: evelyn
Senaste person du ringde: jennifer
Senaste person som ringde dig: jennifer
Vad drack du senast: mjölk
Vill du ha barn: yes
Längtar du till din nästa födelsedag: jaaaaa. om den blir lyckad, haha
Har rakat dina ben någon gång: aa haha..
Är du sugen på något nu: nej
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: dricker inte de, usch.
Använder du hudkräm: ibland
Micro-pop eller poppa själv: poppar inte ;D 
Brukar du baka: haha ja. eller då jag har tråkigt
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: om ja fick ändra några saker så skulle svaret bli ja
Vilken låt lyssnade du senast på: nån låt med sofijah nu 
Har någon annan sovit i din säng inatt: tisse
Vad tycker du är äckligt: mycket...
Har du pengar på mobilen: alltid


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0