lat men ändå pigg.

det är vad jag är. jag har världens träningsvärk i låren & har ont i armarna. jag orkar heller inte gå promenad som jag hade bestämt att göra.
men jag har världens lust att träffa tjejkompisar och fixa mig och sen gå på fest. jag har inte varit på fest på evigheter. så snart måste jag bara. jag står inte ut! haha.

nu till nåt helt annat. mamma skicka sms idag på lektionen o skrev att hon hittat söta långa strumpor på lindex. (eftersom jag var så missnöjd över dom korta benvärmarna) så jag tror hon köpte åt mig :D men senare kom jag på att hon skulle iväg. & kommer hem på torsdag! haha typiskt. jag som hade längtat..

nu sitter jag och kollar på massa jeans och tröjor på några hemsidor. kanske visar några senare :)
puss /


Kommentarer
charlina

sv: haha okej, !

Fin blogg du har :)

2008-09-23 @ 18:57:38
URL: http://charlinas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0