Lördag

godmorgon.
eller jag vaknade för en o en halvtimme sen. har precis duschat o käkat frukost. mamma har somnat om efter att ha skjutsat kristin till jobbet(?). och jag vet inte dirket när hon o jag ska åka till stan. eftersom vi ska hämta kristin på jobbet runt 3 så borde ni nog åka snart, för mamma ska också klippa sig.
jaja. efter det hoppas jag hittar på nåt.

& imorgon kommer jag inte klara av att vara hemma. mamma&pappa ska till gävle, kristin ska jobba, rebecca är hos sin kille, & bara jag och stoffe hemma. så om någon har lust o träffas så hör av dig :)

nu vakna mamma & jag måste gå o ta "målarfärg" som mamma säger, haha.
tjingeling! <3


jobbiga tisse då som alltid vill va med mig.. jämt&ständigt. haha


Kommentarer
A

hej :)

jag undrar bara om du har lust att hjälpa mig med bloggdesignen ? asso typ bakgrunden ? :)

2008-09-27 @ 13:11:54
URL: http://aluxl.blogg.se/
jannika

haha, fett rolig katt ju :D

2008-09-27 @ 18:31:07
URL: http://jannileius.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0