min älskade jennifer & älskade balettskorna.

har gjort bort mig totalt. men säger inte varför.. haha pinsamt, eller vad jag ska säga är det iallafall.

den här kvällen spenderade jag ute med jennifer. vi gick ut, gick lite runt och såg ett par människor. sen träffade vi på viktoria också en sabbis. hihi massa foton tog vi också med min pojkvän(min kamera alltså,haha) och pratade mellan allt o inget. sen sa vi att vi skulle ses imorgon också o åka till handen. men så kom hon på att hon skulle iväg :( fandå. vem ska jag vara med imorgon?! jag klarar inte av att vara hemma hela dagen imorgon.


1. jennifer smsade med christoffer typ hela kvällen. eller han smsade med henne lättaresagt, haha!
2. hihi <3
3. <3
4. <3
5. hahaha
6. för att vi inte kunde skratta och sen slog vi i huvet och jag tog kort. haha.
7. kramkramkram


mina nya balettskor & benvärmare. fick 10 % rabatt för jag går på kulturama :)

imorgon vet jag ännu inte vad jag ska göra :( TRÄFFAS?!


Kommentarer
Alina

tack detsamma! :)

2008-09-27 @ 23:17:33
URL: http://emmiealina.blogg.se/
aziza

vilka fina bilder, saknar er båda <333 :(

2008-09-27 @ 23:49:24
URL: http://mangoapelsin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0