Nya H&M

shoooo :)
är på fett glatt humör, så ingen får förstöra det nu :)
har gjort massor, även fast klockan är bara halv 2.

först vaknade jag.. av att mobilen ringde och det var jennifer. hon hade även skickat två sms för att försöka väcka mig, haha. sömtuta jag är. när jag vakna så satt tisse(min katt) brevid och glodde in i mina ögon, gissa hur rädd jag blev! aja, jag smsade jennifer o skrev att jag inte skulle hinna fixa mig på typ en halvtimme, för vi skulle till handen c. men vi tog bussen som gick 10.52 (?) och sen tåget. vi gick dirket till donken för jag hade inte ätit frukost o jennifer surade över att ketchupen var slut. sen kollade vi in nya h&m. shit, vad stort det var! och vi älskade alla kläder. och gissa vad jag hitta? jag hitta dendär vita tröjan som jag längelänge velat ha. jag måste nu köpa den så jag slutar tjata, haha ;D sen kollade vi lite runt också. och tog sen bussen hem för jennifer skulle till stan kl 1.

jag är på blogghumör. ensam hemma och lyssnar på musik med hööögt ljud.
vad har ni gjort änsålänge? :D


Kommentarer
ERIK - grabbenmedstil

hehe ja! :)



2008-09-28 @ 14:08:07
URL: http://eerikandersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0