plugghäst

shit.. det blev många timmar jag pluggade.. började väll runt 6 framför datorn, & nu är den 9 :o missat idol har man också.. menmen, med so;n ligger jag nu inte efter, utan där dom andra i klassen ligger :) sen är jag klar med hela svenskan, gjorde ju halva med jennifer. & nu har jag skrivit min novell. sen nv provet jag ska göra imorgon kan jag nästan allting ;D gissa hur stolt jag är..!
aja, inte så stolt över det vi ska redovisa imorgon, för jag gav upp efter allt jag skrivit, så, men jag tror inte jag är ensam om det (?)

nu har jag precis duschat & sitter här med onda axlar&händer.. jag lovar, på blodprovet jag ska ta imorgon, det kommer särkert inte vara något fel. jag lovar.. men jag kan ju hoppas, eftersom jag pallar inte ha ont :(

nu pallar jag inte skriva mer. vettefan vad jag ska ha för jeans imorgon alltså.. jag gillar inte några typ. hm, aja , den nya vita tröjan gillar jag iaf. & viktor&anton också :D haha anton kom fram på lektionen "du karin, vart har du köpt din tröja?" jag; "va min? på bikbok" anton "men.. är inte det en tjejaffär?" jag "haha jo". fast nu ligger den i tvätten eftersom den blev skitig på idrotten i all lera..
menmen, puss&kram / K


Kommentarer
Malin

idag är en riktigt ledig dag, bara ta hand om mig sälv, träna och så=) självdå?

2008-09-09 @ 11:07:08
URL: http://minnan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0